wtorek, 30 kwietnia 2013

Co misie lubią najbardziej?

Coffee heaven!

W moim rodzinnym mieście nie ma zwyczaju chodzenia na kawę. Kawiarnie bezalkoholowe raczej zbyt długo się nie utrzymują, wręcz upadają. W sumie trudno się dziwić - miasto poniżej 50 tys. mieszkańców, jedna uczelnia (prywatna w dodatku), no i może jeszcze dodam: co miasto to obyczaj? Myślę, że można tak to ująć.
Odkąd przyjechałam do Warszawy na studia, bardzo polubiłam odwiedzać wszelkiego rodzaju kawiarnie, cukiernie i tym podobne. Moim ulubionym miejscem od razu stało się Coffee Heaven. Świetny wystrój, fajna atmosfera, a co najważniejsze - pyszna kawa!


Może na początek krótka ciekawostka na temat coffeeheaven:
Coffeheaven działa w 6 państwach: Polsce, Czechach, Bułgarii, Słowacji, Łotwie i na Węgrzech (głównym rynkiem jest Polska!). Założona została w 1999 roku, a pierwsza kawiarnia została otwarta w Gdyni w 2000 roku.

W kawiarni można kupić nie tylko kawę, ale również soki, herbatę i małe smakołyki :) Obecnie jest promocja - przy każdej wizycie dostajemy stempelek (łącznie chyba 6-8 możliwych do zdobycia) i przy co drugiej dostajemy jakiś rabat. Dziś na przykład dostałam do kawy pyszne ciasteczko - kurkę wiedeńską. 



Bardzo lubię odwiedzać ciche i przytulne miejsca, gdzie można usiąść, coś poczytać lub porozmawiać z przyjaciółmi i razem się pośmiać :) Najczęściej jednak chodzę tam z chłopakiem - zazwyczaj, kiedy wracamy do domów, mamy sporo czasu do pociągu i zachodzimy tam, żeby spokojnie przeczekać i napić się czegoś ciepłego.

Jakie są wasze ulubione miejsca? :) Kawiarnia, czy raczej piwko w jakiejś fajnej knajpce? :)

46 komentarzy:

  1. Zdecydowanie na spotkanie ze znajomymi wole pub i piwko ;), ale na kawę też od czasu do czasu lubię wyskoczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też uwielbiam bywać i przede wszystkim pić kawusię w takich miejscach. Smakuje lepiej :))

    OdpowiedzUsuń
  3. narazie czasu nie mam na takie rzeczy, ale zdecydowanie byłabym większą fanką cukiernii i kawiarnii niz piwiarni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I u mnie kawiarnie nie maja prawa bytu ;) CH lubie ,ale czasami tam za tłoczno ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zdecydowanie wolę kawiarnię, można spotkać się z przyjaciółkami i spokojnie porozmawiać :) Bez przekrzykiwania się :) Ale i na piwko można czasem wyskoczyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. BĘDZIEMY NIEPOPULARNE - ALE SPOTYKAMY SIĘ NAJCZĘŚCIEJ NA SIŁOWNI ;)) I DEBATUJEMY PRZY OKAZJI ;))) POZDRAWIAMY!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kawiarnia to znakomite miejsce dla wszystkich no i ten zapach kawki:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię ta kawiarnie, chociaż częściej zaglądam do starbucksa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam w miescie takiej kawiarni neistety :)

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że u mnie nie ma tej kawiarni ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. oooooj tak teraz bym taką kawę wypiła:d

    OdpowiedzUsuń
  12. W moim mieście nie ma tej kawiarni ;c

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię coffeheaven za tą kartę na której można zbierać punkty i za przepyszną kawę oczywiście. Szkoda tylko, że za duże latte smakowe często musimy zapłacić 16-20 zł :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze biorę małą, bo więcej nie dałabym rady wypić :) ale latte to moja ulubiona kawa! :)

      Usuń
  14. Coś czuję, że całkiem niedługo odwiedzę Coffee heaven... :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale mam teraz ochotę na taką kawę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj jaka pogodna twarzyczka ;) ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bardzo lubię kawiarnie, choć nie piję kawy. Ale fascynują mnie ich wnętrza i klimat.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za odwiedziny! :)
    Też lubię kawiarnie, fajny tam jest klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie kawiarnia z koleżankami, fajnie jak robi się z tego mini tradycja. Piwko w knajpach wydaje mi się już nudne, znacznie lepiej smakuje latem w plenerze. :))
    Pozdrawiam:
    http://passifl0re.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wolę piwko na domówce, albo z koleżanką latem na balkonie - taka mała tradycja :D ale w knajpie też nie pogardzę :)

      Usuń
  20. Koty mają fajną inteligencję, haha ;D

    Ja kawy pić nie mogę, ale jak już, to wolę posiedzieć w domu ze znajomymi i coś wypić ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda tam całkiem przyjemnie i z przyjemnością bym tam wypiła kawę. Dzięki za odwiedziny i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Takiej kawusi to ja bym się napiła.. Z chęcią. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Loved your blog and will come back for sure!

    Oh, I just started following you by the way! Hope you come by my blog! Would love to know what you think about it, and maybe follow me back if you like it?

    These are my links hun <3:
    Instant Milk link
    Facebook page link
    Bloglovin link

    xx

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja uwielbiam kawiarnie, a zwłaszcza jak są tak słodko wystrojone *-*

    OdpowiedzUsuń
  25. ja zawsze pije kapucinko ; ))

    OdpowiedzUsuń
  26. Musi być tam na prawdę, sama kawa wygląda przepysznie ! *.*
    Ps. Dziękuję za komentarz, obserwuję i pozdrawiam ! :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam serdecznie:) Dziękuję za miły komentarz na moim blogu:) Miłego długiego weekendu- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię wszelkie kawiarnie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. napilabym sie teraz takiej kawki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam kawy z tej kawiarni *___* muszę do niej wstąpić za każdym razem gdy jestem w Krakowie :)

    http://cheerd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. http://daquerreblog.blogspot.com/2013/04/pierwsze-rozdanie.html
    zapraszam serdecznie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja wole nie komercyjne kanjpki z kawą- gdzie za 6 zł mam takie latte, jakiego nie dostane nigdzie (jest wielkie jak szklanka do piwa ;D)

    OdpowiedzUsuń
  33. Tymbark przewiduje przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam kawę <3 niestety u mnie nie ma takich miejsc..

    OdpowiedzUsuń
  35. Książka i kawa - knajpka w Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. mały wypad na kawcie i ciacho jestem zawsze na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Niestety w moim mieście nie ma tej kawiarenki jednak jest mnóstwo podobnych, w kórych często witam. Po wielu a raczej wieeeelu degustacjach najbardziej mi smakuje Mocha klasyczna bez ulepszeń, dopiero wczoraj odkryłam Twego bloga a już z 20 razy na niego weszłam, jest taki finezyjnie zakręcony (:
    http://umakeme-happier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Dla mnie tez numerem jeden jeśli chodzi o kawiarnie jest coffeeheaven :) uwielbiam tez ich karmelowe ciasto :))

    OdpowiedzUsuń