czwartek, 19 września 2013

We're the Millers

Będąc ostatnio w Warszawie, trafiłam na okropną, deszczową pogodę. Dni pochmurne, nic się nie chce (no może oprócz wskoczenia pod koc i przespania całego dnia). Postanowiłam jednak ciekawiej zorganizować sobie czas i wybrać się do kina na film, który bardzo chciałam zobaczyć od dawna. Mówię tutaj o najlepszej komedii pod słońcem: MILLEROWIE!


Gatunek filmu: komedia kryminalna
Reżyseria: Rawson Marshall Thurber
Produkcja: USA

Dealer David zostaje okradziony z całego towaru jaki posiada. Aby odpracować dług musi pojechać do Meksyku i przemycić dużą ilość marihuany. Chcąc uniknąć kontroli na granicy organizuje fałszywą rodzinę i wyrusza z nią na podbój narkotykowej siedziby.

Film w swojej kategorii jest prawdziwą perełką. Naładowany pozytywną energią, sarkazmem, dosadnością i dowcipem sytuacyjnym sprawiał, że cała sala wybuchała głośnym śmiechem. Komedia nie należy ani do wyszukanych, ani do zaskakujących - ma zwyczajnie prostą, ale szalenie śmieszną fabułę oraz doskonale dobranych aktorów. Wszyscy szukający rozrywki, żartów i ogromnej dawki śmiechu, które często schodzą poniżej poziomu porządności, ale wciąż doprowadzają do łez, powinni wybrać się właśnie na Millerów. Jest to zdecydowanie najlepsza komedia, jaką miałam kiedykolwiek okazję obejrzeć i śmiać się na prawie każdej scenie. Doskonała na każdą porę - w szczególności na nudny i deszczowy dzień!



Serdecznie polecam i zachęcam do obejrzenia!

27 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się czy obejrzeć teraz pewnie się zdecyduje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam szczerze, że mnie sam tytuł nie zachęcił tego filmu..ale teraz sama nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tytuł brzmi nudno, co nawiązuje poniekąd do fabuły. Dealer David z wolnego strzelca musiał się przerobić na kolesia, który wygląda jak ojciec porządnej rodzinki, żeby nikt go nie podejrzewał o przemyt 2 ton marihuany :D

      Usuń
  3. zwiastun fajny ;) i słyszałam już wiele pozytywnych opinii, chyba czas wybrać się do kina...

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ocena na filmwebie wciąż 7.6 - niezły wynik!

      Usuń
  5. Ta komedia jest świetna, nie przepadam na głupawymi komediami, ale ta okazała się być wcale nie taka... głupawa :D Uśmiałam się nieźle podczas oglądania :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiałam się ostatnio czy nie iść na to do kina, i może jednak się zdecyduje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty tu o komediach a ja mam właśnie ochotę na wyciskacze łez;) hehe ale może na inny nastrój film obejrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie oglądałam, ale będę pamiętać tytuł, jeśli zechce mi się oglądać film ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam, niektore dialogi zabawne, i ciekawa fabuła inna niz wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyobraź sobie że NIE WIDZIAŁAM !!!! :)

    Ale noszę się z zamiarem bo dużo dobrych opinii słyszałam a uwielbiam komedie :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie oglądałam jeszcze zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie oglądałam i nie słysząłam o tym filmie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koleżanka mi go ostatnio polecała, więc teraz już muszę go obejrzeć ;)
    http://paaryzankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. chętnie poszłabym do kina!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale ty fajnie piszesz :o. Obserwuję i zapraszam do mnie kicia : *
    obserwujemy na bloglovin ? ♥ .

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie widziałam, ale mam zamiar!

    OdpowiedzUsuń
  17. ja dziś wybieram się do kina na naznaczonych 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ze dwa razy zaczynałam go oglądać ale mi nie pasował :P

    OdpowiedzUsuń