środa, 13 lutego 2013

Co dalej?

Halo, halo! Jest tu ktoś? :)

Na razie bez własnych zdjęć, ponieważ dopiero planuję zakup lustrzanki cyfrowej (chociaż mam już pewne typy). Być może wyrobię się do końca moich studenckich ferii - się okaże, ponieważ nie jest to wcale łatwa decyzja. Próba wybrania odpowiedniego aparatu spośród setek stale zmieniających się propozycji wiodących firm to zadanie wymagające nieco czasu, wiedzy oraz cierpliwości. Na szczęście istnieją sposoby ułatwienia sobie całego zachodu, jaki się z tym wiąże - mam małego pomocnika, którego dostałam w prezencie na mikołajki jakiś czas temu:



Fantastyczna książka, zdecydowanie pomaga dowiedzieć się sporej ilości informacji na temat tego, jakiego rodzaju aparat powinniśmy wybrać do naszych własnych potrzeb i nie tylko. Liczne przykłady zdjęć, instrukcje i wskazówki, tematy fotografii a nawet obróbka zdjęć w różnych programach! Czyli jak widać jest w niej wszystko, czego potrzeba na początek, a nawet więcej.


Apocalyptica - Not strong Enough
piosenka ta kojarzy mi się z zarwaną nocką przed kolokwium z chemii - cała noc w tle


To tyle na dziś :)

2 komentarze:

  1. "Znowu oni? Myślałam, że się rozstaną wreszcie… " to ty sie taak wypowiedziałaś na blogu "Pierwsza Miłość - Wszystko dla fanów serialu" we wpisie "Mikołaj Krawczyk i Agnieszka Włodarczyk znów brylują na salonach – ZDJĘCIA" ??? Oglądasz PM ? Kto jest twoim ulubieńcem w serialu ( aktor i aktorka ) ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to ja napisałam :) Moją ulubioną aktorką jest chyba Aneta Zając (chociaż w nowej fryzurze mi się nie podoba zbytnio), ale podoba mi się jej postać w PM :) Moja ulubiona postać to Artur i Szymon - wnoszą wiele fajnych emocji do każdego odcinka :) oczywiście oglądam PM! :D

      Usuń